23.10.2023

Jyväskylän Seudun Reserviläiset ry:n sääntömääräisen syyskokouksen 2023 kuulumisia

Syyskokouksen dokumentteja: esite ja toimintasuunnitelma. Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidettiin 10.10.2023 Sepänkeskuksessa.

Kokoukseen pääsi mukaan myös etänä TEAMSin kautta.

Kokouksessa käytiin läpi vuoden 2024 toimintasuunnitelma ja talousarvio, jotka hyväksyttiin ja vahvistettiin.

Jäsenmaksu 2024

Jäsenmaksun 2024 muodostuminen, suluissa vuoden 2023 maksuosuudet.

Reserviläisliiton liittomaksu                     14,5 € ( 14,5 € )

Reserviläinen-lehden tilausmaksu            10,0 € (   8,5 € )

Reserviläispiirin osuus maksusta             11,0 € ( 10,0 € )

Yhdistyksen osuus maksusta                   9,5 € ( 12,0 € )

Yhdistys päätti pitää jäsenmaksun 45€ ennallaan. Yhdistyksen osuus jäsenmaksusta vähenee 9,5 euroon.

Reserviläinen-lehden tilausmaksu nousee 1,5€ ja Reserviläispiirin osuus maksusta nousee yhden euron.

Toimielimien valinta

Toiminnantarkastajiksi valittiin Marge Miettinen ja Markku Uusitalo

Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Juha Vimpari

Hallituksen muiksi jäseniksi valittiin: Panu Moilanen, Mikael Hamo, Tero Häkkinen, Timo Kuitunen, Timo Hämäläinen, Pertti Salminen, Jami Siukola, Mirja Airos, Jesse Lampinen ja Jarkko Pynnönen.

Piirihallituksen edustajiksi valittiin: Juha Vimpari, Panu Moilanen, Timo Kuitunen ja Pertti Salminen.

Liittokokousedustajiksi valittiin Juha Vimpari ja Pertti Salminen, heidän ollessa estyneenä edustajana toimii varapuheenjohtaja tai joku hallituksen jäsen.

Muita asioita

Kokouksessa esiteltiin JSRes-esite, jota tullaan jakamaan erilaisissa tapahtumissa. Lisäksi katsottiin alustava versio JSRes esittelyvideosta, jota on myös tarkoitus esittää erilaisissa tapahtumissa. 2024 joulukuussa Jyväskylän Seudun Reserviläiset ry täyttää 70 vuotta. Päätettiin alustavasti pitää yhdistyksen 70v-juhla tammikuussa 2025. Tästä enemmän tietoa ensi vuonna.

JSRes hallituksen puolesta,

Jami Siukola, puheenjohtaja 2014-2023