Yhdistys

Jäsenyys Jyväskylän Seudun Reserviläisissä ja sitä kautta Reserviläisliitossa on kannanotto vapaaehtoisen maanpuolustustyön, Suomen ja sen itsenäisyyden puolesta.

Reserviläisliiton tärkein tehtävä on maanpuolustustahdon ja -taidon ylläpitäminen. Kaikilla liiton ja sen jäsenyhdistysten jäsenillä on laajat toimintamahdollisuudet. Voit osallistua vaikkapa erilaiseen fyysisen kenttäkelpoisuuden, varautumisen, perinnetoiminnan taikka vain perusjärjestötyöhön. Halutessasi pääset mukaan myös sotilaalliseen koulutustoimintaan Maanpuolustuskoulutus MPK kautta, jossa yhdistyksen jäsenet toimivat kouluttajina ja kurssien vetäjinä tai huollossa. Mahdollisuuksia on lukemattomia, joista yhteistyö mm. Viron Kaitseliit Sakala Malevin kautta mahdollistaa työskentelyn kansanvälisissä tehtävissä.

Yhdistyksen esittelyvideo

Toiminta

Yhdistyksemme ja Reserviläisliiton kaikki harrastusmahdollisuudet ja palvelut ovat jäsenenä käytössäsi. Mielekäs toiminta tuo uutta ilmettä arkeesi ja se mahdollistaa vaikuttamisen sellaisissa tehtävissä, joilla on merkitysta Suomen kokonaisturvallisuuteen. Toiminnastamme saat tietoa näiltä sivuilta, Facebookista, Instagramista tai YouTube-kanavaltamme. Jos Sinulla on kysyttävää, ota meihin rohkeasti yhteyttä!

Ammunta Kenttäkelpoisuus Valmius- ja varautumistyö Perinnetoiminta